Plánování a rezervace výrobních kapacit je systém realizovaný na platformě  Extranetu (Internet / Intranet) ke sledování a rezervaci kapacity výrobní linky  centrálního závodu ze vzdálených pracovišť. 
Pracovník obchodního oddělení  -systém umožňuje vkládat a následně poskytovat  řadu informací  zejména pracovníkům ze  vzdálených pracovišť, ale i vedení podniku tak, aby  mohli efektivně a operativně plánovat uskutečnění objednávek svých zákazníků.
Pracovníci obchodních zastoupení, obchodních kanceláří a firemních poboček,  kterým je umožněno do databáze vstupovat zadávají požadavek na zařazení sjednané  zakázky do výroby.
Podle  grafického plánu výrobní kapacity na jednotlivé dny mohou se zákazníkem sjednávat reálný termín výroby a tím i následnou montáž a dodávku. Spolu s požadovaným termínem dodávky i výroby evidují další –  související informace o zakázce.
Pracovníci výrobního a montážního závodu mohou  vkládat následující informace tak, aby pracovníci obchodních pracovišť měli  neustálý přehled o postupu prací na zakázce.
 
Dispečer výroby resp. výrobní  oddělení potvrzuje plánovanou výrobu. Rozděluje a optimalizuje  zakázky do jednotlivých dnů a směn, podle typu zakázek.
Montážní oddělení - na základě požadavků zákazníka na termín montáže a informací o příjmu výrobků na sklad hotových výrobků zaznamenává a tiskne pracovník montážního oddělení montážní list Pracovník odpovědný za montáž vkládá  informace o montáži.
Ekonom v systému eviduje zálohové i skutečné faktury a platby. Takto mají pracovníci firmy, vč. obchodních zastoupení přehled o stavu zakázky z hlediska úhrad
Reklamační oddělení přijímá aviza ze systému o nově evidovaných reklamacích. Tyto zaznamenávají pracovníci poboček na základě požadavku zákazníka. Reklamační technik doplní údaje o způsobu řešení a vytiskne servisnímu technikovi Reklamační protokol k vyřízení reklamace.
Oddělení následně do systému eviduje náklady spojené s reklamací tak, aby vedení firmy mělo souhrnný i detailní přehled o nákladech na  reklamace i způsobu jejich řešení.
Systém přístupových práv umožňuje oddělovat pracovníky a externí spolupracovníky z obchodních zastoupení od citlivých informací tak, aby nedošlo k nežádoucím únikům dat mezi pracovníky a konkurencí.
. 
Cílem je plně dokladovat plánované a skutečné informace vztahující  se k jednotlivým zakázkám, aby bylo zřejmé, jakým způsobem bude, je a byla  zakázka realizovaná. Je zřejmé, že do systému mohou vstupovat jen oprávnění  pracovníci firmy, kterým odpovědný pracovník – administrátor systému – přidělil  přístupová práva s odpovídající úrovní. 
Cena:  